Řemeslnický deník

Nejen řemeslnickou praxí procházejí učňové ze čtvrté třídy. Do svých deníků zaznamenávají pojmy, které se váží k jednotlivým řemeslům, kreslí podoby nářadí a výrobků, formulují svá aha, na která přicházejí. Během tvorby poznávají důležitost spolupráce, nutnost domluvy, logického uvažování. Problém, jak

Více...

Další řemesla

Ve středu si žáci vyzkoušeli další řemesla. Kovotepectví, košíkářství, ševcování, předení z vlny, tkaní a drátkování. Do jejich učňovské truhličky přibyly další výrobky. Své teoretické znalosti si doplnili o anglické výrazy řemesel, nástrojů a surovin, které si pro ně připravil

Více...

Řemesla na škole v přírodě

Protože ve vlastivědě se nacházíme ve středověku a seznamujeme se s řemesly v té době, zaměřili jsme se na ukázky následujících řemesel: kovotepec, švec, košíkář, kolář, řezbář, dráteník a práce rolníka. Pro žáky jsem si připravil praktické ukázky, výrobky a

Více...

Kalibro 5. třída

Vážení rodiče, výsledky celostátních srovnávacích testů Kalibro jsou k dispozici. Zajímavé je zjištění, že lepších výsledků ve všech testech dosáhly třídy, kde se učí Hejného matematika. Výsledky žáků naší 5. třídy jsou k nahlédnutí u třídní učitelky. brožura s celostátními

Více...