Nejen řemeslnickou praxí procházejí učňové ze čtvrté třídy. Do svých deníků zaznamenávají pojmy, které se váží k jednotlivým řemeslům, kreslí podoby nářadí a výrobků, formulují svá aha, na která přicházejí. Během tvorby poznávají důležitost spolupráce, nutnost domluvy, logického uvažování. Problém, jak
Více...Další řemesla
Ve středu si žáci vyzkoušeli další řemesla. Kovotepectví, košíkářství, ševcování, předení z vlny, tkaní a drátkování. Do jejich učňovské truhličky přibyly další výrobky. Své teoretické znalosti si doplnili o anglické výrazy řemesel, nástrojů a surovin, které si pro ně připravil
Více...Řemesla na škole v přírodě
Protože ve vlastivědě se nacházíme ve středověku a seznamujeme se s řemesly v té době, zaměřili jsme se na ukázky následujících řemesel: kovotepec, švec, košíkář, kolář, řezbář, dráteník a práce rolníka. Pro žáky jsem si připravil praktické ukázky, výrobky a
Více...Prvňáčci zdraví z Maštalí
Prvňáčci zdraví ze své první školy v přírodě! V pondělí jsme se ubytovali, navštívili záchrannou stanici Pasíčka, zahráli si v lese několik pěkných her a po večeři si povídali o programu a pravidlech školy v přírodě. Na dobrou noc si
Více...Kalibro 5. třída
Vážení rodiče, výsledky celostátních srovnávacích testů Kalibro jsou k dispozici. Zajímavé je zjištění, že lepších výsledků ve všech testech dosáhly třídy, kde se učí Hejného matematika. Výsledky žáků naší 5. třídy jsou k nahlédnutí u třídní učitelky. brožura s celostátními
Více...