Leden u druháčků

První půlrok utekl jako voda. Zdokonalujeme se v našem čtenářství, stávají se z nás čím dál sebejistější čtenáři. Poznáváme knížky nové, ale věnujeme se čtení i ve vlastních knihách – objevujeme, jak na nás nejen příběhy, ale i samotná vizuální stránka knihy působí, na základě čeho si knihy vybíráme nebo v čem jsme si s hlavními hrdiny našich příběhů podobní. Začínáme psát také naše první příběhy, postupně si ukazujeme, co všechno má dobrý příběh mít. Nezapomínáme naše snažení sdílet mezi sebou, protože právě čtenářská odezva nám pomáhá příběh ještě více vypilovat. Když se zrovna neponořujeme do příběhu čtených či vlastních, tak třeba tvoříme oblečky pro krychli, poznáváme lidské tělo, naše smysly, vyrábíme obrázek pro nevidomé. Na obzoru vidíme výuku plavání, která nás od února čeká, tak se na ni i na další výzvy druhého pololetí těšíme.