Jako vyvrcholení učiva o Evropě, na závěr 1. pololetí, si žáci založili své cestovní kanceláře, vymysleli jim jména a jako jejich majitelé nabízeli své vylosované země k návštěvě spolužákům. Veletrhu předcházela příprava, ve které žáci využili svoje schopnosti, získané znalosti a kompetence ke splnění zadaného úkolu – vytvořit si leták s obrázky, navrhnout a vytisknout vizitky pro prezentaci firmy, sestavit počítačovou prezentaci nebo rovnou vytvořit webové stránky své cestovní kanceláře. To vše samostatně, včetně vlastních nápadů, jak se zviditelnit a co nabídnout, aby si spolužáci vybrali právě jejich CK.
Během veletrhu si každý žák zaznamenával do hodnotícího archu své postřehy o ostatních konkurentech. Mohl zvolit pouze tři CK, které se mu nejvíce zamlouvaly. V závěru celého bloku výuky žáci provedli vyhodnocení a součet hlasů. Zvítězila CK TOP, která nabízela Portugalsko (a portské víno) před CK Modrá ploutev – Itálie a CK Traveling GO – Velká Británie a CK Norger Winger – Norsko, kteří skončili na 3. místě podle počtu prodaných zájezdů. Jako nejlépe propracovanou CK byla zvolena CK Chicken Wings s kvalitními webovými stránkami, která se specializuje na Švýcarsko.
Věřím, že všichni užili dopolední výuku a ani jim nepřišlo, že jsou ve škole.
pan učitel Střeštík